Träningsvärk

Lego finns på dagis, lego är inte helt hälsosamt. .
1.Det är läskigt dammigt i boxarna legot förvaras vilket leder till att när man som personal ska städa måste man rota runt i dessa läskiga boxar och då är damm inte det enda man hittar kan jag lova...ÄCKLIGT!
2. Det gör okså sjukt ont när det ligger legobitar på golvet och man råkar trampa på dem,,ajajaj. + Att även det kan ge caner!

Igår var jag och M och tränade KI-Box, kalaskul och ett bra sätta att trötta ut sig till max! Idag när jag just vaknade trodde jag att mina armar var fyllda med nån skum sorts betong, låter knepigt och känns garanterat som en riktigt fet träningsvärk. Skönt konstigt!

Fick igår heltrevligt besök av C som hade så många funderingar, typiska högstadiefunderingar, sånt man absolut inte kan prata med nån mamma eller pappa om. Kul att få flyttas tillbaks, till konfaläger och andra besväligheter och utamningar. SSShhhiit va tantig jag låter, men förhoppingsvis har jag kommit ifrån 8:ans bekymmer och stött på lite nya. Well well, så länge man kan vara till hjälp och ge råd utan att vara dömmnade tror jag det är bar. Jag skulel själv gärna velat ha haft nån som var äldre än jag som man kunde fråga och prata med! MER ARBETE ÖVER GRÄNSERNA ( även om gränsen är 5 års ålderskillnad). image60

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0