.

Igår hade jag en bra dag, en jättebra dag.
Jag vaknade tidigt som tusan av regnet som öste ner och kunde inte somna om , och ja! jag försökte. Så jag beslöt mej för att kliva upp och ta tåget mot Götet. Tågresan var rolig, hade utkik över två killar i tre/fyraårsålder och de var asroliga att titta på, det var full rulle från Thn-Gbg.
Väl framme hade det slutat regna och solen sken. WHOHO! Knallde i väg ibalnd gatorna och alla folk i solbrillor, jag tog ju inte ens med mina, det regnade ju faktiskt värre än någonsin när jag åkte. Så istället för solglasögon hade jag ett paraply i väskan. Men det kan ju också användas som solskydd, men ser ju långt ifrån så koolt ut som solbrills gör.


Well well, jag strosade först in på MONKI där jag hittade bara bra saker! 2 pair of byxor, en baseballjacka,ett par skor.
Kikade vidare i lite favvisbutiker och sen poppade jag in på Acnestudio och fick hjälp av både rolig och trevlig personal som tryckte ner mej i ett par jeans som jag sedan nöjt knallde ur butiken med i en råsnygg kasse. 


Nu orkas detta inte med mer...nu ska jag ha söndag i solen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0