EMA 2007

Måste säga att jag inte såg hela galan, har kikat lite på overdrive också. Men jag har åsikter,,,,,
Snoop dog, känns inte så hipp och tråkig, han är ju inte kul han har bara sjukt tråkigt och ofräsch attityd.
Amy Winehouse stort hår och liten kropp och kanske hjärna, hon tackade inte för sitt pris och när hon sjöng verkade hon ha glömt bort every singel word, hon HOOOOOOade mest och såg lite pårökt ut, inte imponerade, väntade mej bedyligt mer av henne, gillar ju hennes album helt. Hon bar en illasittande jeansklänning med ett skärp i midja. ett urfult diadem med nån stor blomma i, jag fattade nog inte grejen.
Babyshambels känns mer uppstyrda än någonsin, klart att de ser lite slita ut, deras image. De hade på sig skjortor, hatta, slippsar och såg gubbiga och typsikt brittiska ut. Pete hade ett stort guldhalsband på sig,,,??
Mika snyggt och enkelt, rödkavaj och snygg tee med ett tryck och vita converese.
Muse SKINNJACKOR 

ska se om jag kan fixa frma  lite bilder snart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0