last november

full fart mot helgen i full full fart!
Jobbade i blindo, åkte till IKEA i blindo och på något vis lycakdes jag få med mej lite prylar hem, filt som ska användas som poncho och sängkläder och annat krafs. Sen var dett motorway hemåt för att slänga i sej lite krubb, eftersom jag bara käkat en bit semlekrans var jag vrålhungrig och det åtgärades med pizza och medföljade magont.
Full fart
Spelningen på MIC med Affe, var kalasösig, Good work  Guys!

Nu vill jag bara lägga mej i min sänga och pffa till kuddarna lite extra och somna in för att sedan vakna till en dag av shopping och liseberging.

Sov skönt alla sköningar!  

Imorgon vaknar vi upp till 1 december 2007, och jag ska se julkalendern! 

Måste även tillägga att mitt i mitt pizzaätade blev jag undebart störd amandas grymma grymma röst då hon sjung leonard choens Halleluja , fick gåshud på kinderna!!!


image1355

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0