söndag

Helgen har varit lång om man räknar dagar, men ändå känns det som det har passerat lika många timmar som under en regular helg.

Igår det blev 20-års fest tyvärr slutade den inte som den borde. det kommer folk osm ställer till med trubbel och beter sig som det ekar om du knackar dem på pannan. Det blir så trist!!!

Idag är det pappas dag och den har  firats med fint väder och tårta och god soppa på fisk och saffran.
Jag har nu installerat min egan lilla silvriga dator så snart kommer jag att blogga från min egna lilla silverhjärna. Det är bara det trådlösa som ska fixas..

Nu bär det snart iväg för att skaka rumpa och förbränna lite kalorier. 
image1286

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0