torsdag, vilket betyder, fredag snart!

Det är en märklig kännsla, torsdagsmorgonen är döööööjobbig varenda gång, när det närmar sig gå-hem-tid blir stämmningen på jobbet precis som fredagsstämmningen. Jag tror att det är fredagsfeelingen som längtas så mycket att man börjar känna av den i förväg. Lite som när det närmar sig jul, iallafall för min del, för mej är det verkligen jul hela hela december! Precis som att det är "lillhelg" på fredagar på jobbet. Och jag gillar't! 

Jag har haft väldiga tovor i mitt hår för den som är intresserad och gärna skriver upp detta i boken där allt viktigt i världen finns i . Men nu är dessa tovor äntligen ur mitt hår, så nu vågar jag gå till frisören och fixa mitt hår som verkligen har levt ett eget liv under alldelses för många månader.

Nu ska jag bege mej av mot en gathering i city och sen blir det lite träning, jag har vart läskigt hurtig med träning denna veckan, det kommer fortsätta....hela veckan lång, men på söndag skippar jag!

Nu ska här tas vara på solen, jag tror det blir skinnpaj, vitklänning och jeans...kanske...well well vi får se.

image966

Kommentarer
Postat av: jos

vem är broden`?

2007-09-06 @ 15:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0