hallonte och sommardäck

Sitter, har just ätit frulle.
Jag är trött på ett dåsigt skönt sätt.
Det var en slapp dag igår som mestadels spenderades i soffan och sedan även på alla fyra på en fuktig asfalt.
Det var nämligen dags för mej att byta däck.
Så nu kan jag även lägga till "Byta deck" på min lista över sådant jag kan.
Det var vekligen inte roligt, men nu är det gjort. 

Senare på kvällen hade jag ambitioner, men jag stannade på min rumpa i soffan och kikade in filmen ett öga rött.
En bra film.

Idag ahde jag hoppats på att få jobba, men än så länge har jag inte hört något.

Läste just Hanna Fridens blogg,
"I övrigt. Alkolås till SMS. Tack. Vore önskvärt. Eller någon slags impulskontroll kanske vore trevligt. Men jag kan ju bli så himla, himla arg!"

image1855
en shoppingtur i Kuala Lumpur och jag vill vill vill! bara tillbaks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0