Torsdag med habegar och planer

Idag har det varit valdigt varmt har i huahin, min hjarna nadde kokpunkten.
Men nu ar den sval igen, vi sitter hela ganget + tva tjejer fran ljusdal och ater chips och ser pa sex and the city.
Slappar trasket.
Men vi har faktiskt tagit en tur pa nattmarknaden och shoppat.
Jag fick tag i en ursot vit skjorta och en sot sot sot vit klanning i volanger, kan inte vanta tills jag far ha den vita klanningen till skinnjackan och sandlaler eller converse.
jag ar grymt sugen pa att hoppa i varklader, skulle unka med sommarklader ocksa men jag tror det far vanta ett tag nu nar jag hor om de 8 kalla graderna som visst ar dagstemperaturen hemma.

image1746
nagot i denna stilen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0