Sommaren, är det redan över?

Jag kan inte fatta att förra veckan,då var det varmt, bara ben klänningar och inga jackor.
Denna veckan är det tights regnjackor och parply.

No more bara ben, det får mej att bli lite ledsen.
Man laddar inför en sommar, min laddning börjar redan i februari, och sen när den kommer försvinner den lika snabbt.
Det är sorgligt.

Men denna sommaren, (ska jag redan börja summera den?) har varit fylld av många fina dagar, det har varit varmt i vattnet, kvällarna har varit ljusa och man har strosat runt med bara ben ganska ofta.
Men jag tror att man aldrig får nog av det, vi, generalisering, som bor här i sverige skulle nog behöva en extra sommar.

Om jag fick bestämma hur året skulle se ut skulle det se ungefär såhär

Alla årstiderna skulle då vara "riktiga årstider"
Vintern- kall, snö, klar himmel
Vår- grönt, sol, fräsch , ny
Sommar- Blå, varm, bekymmerslös, sommarlov
Höst- orange, värmeljus, regn, vind, löv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0