good song

Jag är sjukt nöjd med min dag.
Den har varit fylld av bekvämlighet och sport, japp du läste rätt SPORT.
Det är inte så att det är jag som har utövat någon sport, jag har sett på när folk har sportat sig.
Det började med på nyhterna i morses, bakisskakis och fulle och en smula sport på nyhetsmorgon.
Gick sen vidare till att flytta min kropp till soffan, bläddrade runt på kanalerna hittade inget kul, så då blev det mer sport iform av skidåkning och tävlingsdans.
Sen var jag tvungen att skaffa mej frisk luft. Vilket gjordes på en halvtimmas lugn promenix.
Sen har jag roat mej med kladdkaka, never stop och ett gelehallon( åt det trots att jag inte gillar gelehallon(detta intogs i liggade postion med nya ELLE i knät))
Sen skulle jag vara en good sis, så jag pallrade mej iväg för att inta lite handboll, åt ett äpple och tittade och förskte se nöjd ut, lite spännande var det också.
Precis i denna stund sitter jag återigen i soffan och är trött trött trött efter ett aerobicpass.
Å blablablablablabalbalbal...

Det var min dag.

image1722

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0