Utkast

Jag har inte kommit mej iväg någonstans,
jag går bara runt och får inget gjort, trots att det finns en hel lista på saker jag borde hugga tag i.
Just nu sitter jag här med mina inköpta tidningar, okynnesköp.
en promenad till kiosken och hem igen.
Borde fixa en massa prylar inför flytten, inget blir gjort.
Borde sätta in en massa bilder i fotoalbum
Har böcker jag skulle kunna sätta mej att läsa
Borde betala räkningar
yr i huvudet, kanske är åskan?
Jag går bara bara runt, får inget gjort.
Lyssnar på Lykke Li.
Det kommer snart att börja regna, vill att det ska regna.

Kommentarer
Postat av: HannahSthlm

Låter lite som mig idag det där;) Nu måste jag sätta fart sanart iaf:)!

2008-07-15 @ 15:31:09
URL: http://hannahsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0