lite av min dag




fias söta blus, rosor, majas gröna ängar,mitt nya halsband

Det känns som att jag har varit med om en sjukt lång dag idag.
Steg upp tidigt, tidigt tidigt, och lite dum som man är tidigt på morgonen satte jag mej för att blogga, onödigt! 
Arbetade en vanlig arbetsdag, det gick låååångsamt idag kan jag lova.
Sedan en sväng till systemet för att ladda upp inför stundade midsommar som kan komma till att bli ett härligt kalas med nya och gammla människor.
Cyklade hem under djup koncentration med mitt inköp på styret, det blåste och det var tungt på styret vilket ledde till att jag fick koncentrera mej allt vad jag kunde på att inte välta. Dyrbar last, ni vet!
Kom hem och åt mammas enormt goda egengjorda hamburgare, starka!
Burnade iväg för en mysig fika på Majas Gröna ängar med Fialotta och Malin.
Hem igen.
Ut i regnet med ipod i öronen, eller inte i öronen, ipoden låg i fickan och hörlurar i öronen, för att vara helt korrekt.
En enormt effektiv löprunda, vilket nu betyder att jag sitter här och är helnöjd och väntar in mina vänner för att ha en fotbollskväll.
Det skulle jag aldrig trott, att jag sammlar ihop mej och bestämmer att fotboll it is, kom hit bara brudar.
Det blir en riktig onyttigfotbollskväll om jag känner mina vänner rätt, dvs de fick till uppgift att handal tillbehören för att göra fotbollskvällen till en "riktigt" fotbollskväll.

Om nu sverige klarar sig kommer jag att vara helnöjd, det betyder då att det var värt att stoppa i sig onyttigheterna, men om det skiter sig, då har jag bara varit sjukt onyttig.



SÅ,,,,,,HEJA SVERIGE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0