aka aka aka

Shit va vi har akt!
Vi borjade igar kl 11.30 med att aka motorbat , fortsatte med lite minibus, bytte till en annan minibus,
hoppade pa en stooor bus, fick vackas pa den bussen for att stiga pa en farja,
sen pa den bussen igen, sen taxi och sen katamaranbat och tillsist flak. 
Vi har alltsa transporterat oss fran Pharentien till Koh phangang.
(jag och ortsnamn i dessa delar av varlden ar inte overrens vad det galler stavningen)

Jag ar sjukt impad hur val allt funkar, att kopa en biljett i ett skjul pa en liten o i malaysia som sedan tog oss all the way till detta stortskona stalle utan promblem, det ar galet bra.

Vi var som sagt pa Pharentien, skit samma i stavningen, och det var ett stalle i toppklass, sa skont stalle.
Lugn, vatten som skulle fatt forsta pris i misswater tavlingen, om den nu fanns, mat som var kalas och sjukt mycket skont folk och alltid en bra film att glo pa nar kvallen kom.
Dar fanns bara strom mellan 7pm och 01 sa da fick man passa pa att festa loss pa att plugga in nagra utav de sjukt manga elektroniska prylar man slapar med sig.

Har hort hemmifran om sno och kyla,
och det enda jag kan saga ar att jag ar mer an glad over att jag befinner mej just har.

Nu ar det inte manga dagar kvar pa var lilla resa, sorgligt, men visst tanker jag pa er dar hemma, men aaahhh vad jag trivs har.

Ska passa pa att framfora en varm halsning till lilla Lisa, vi tanker pa dej. 

Idag har vi checkat in pa lyxus lyxus stalle, vi sover alla fem i varsin sang(LYX), vi har fatt varsin liten bla morgonrock med fiskmotiv pa och har en minibar som ar FULLsmockad.
Stallet ar ett sjukt harligt och tontigt namn, hall i er, Fairy land.


168185-1739168185-1738168185-1737168185-1736168185-1735168185-1734168185-1733168185-1732168185-1731


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0