blåa och gula fåglar

där jag bor nu finns inga fönsterbläck eller saker som fåglar kan sitta på som är nära mitt fönster..trodde jag.
jag tänkte tillochmed just på detta när jag först såg lägenheten.
men dessa små äckliga fåglar, jag är rädd och äcklas av dem, har ändå hittat ett ställe att sitta på och titta på mej.
usch
de sitter på ett litet litet räcke som är utanför min franska balkong(varför just fransk, nån som vet?)
det värsta är att de sticker inte iväg trots att jag kastar saker mot fönstret de sitter utanför, de sitter kvar.
(jag ryser samtidigt som jag skriver)

de är lite svarta lite vita och lite blåa och lite gula och så rör det sådär läskigt ryckigt på huvudet...

är fågelskrämman ett alternativ, hur får jag bort dom?


Kommentarer
Postat av: we still fear catz

sv: visst gör den ;) ha en bra dag

2008-11-04 @ 11:14:40
URL: http://killmycat.blogg.se/
Postat av: mums-mums

..ett bra sätt att bli kvitt fåglar som sitter på räcken och dylikt är att spänna en fiskelina några centimeter ovanför. då kan dom inte landa och sitta och titta på dig mer.. ;-)

2008-11-04 @ 12:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0