080925

Tidig morgon på en lördag, men väcktes av något barn som inte var nöjd med sin situation och beslöt sig för att visa sitt missnöjde för alla som bor i närheten.

Idag är det "the" big happening i Väners, det är höstmarknad.
Traditionernas stora dag i vänersborg, skulle också funka som rubrik över denna dagen.
Höstmarknad, det vill säga alla människor kommer ut ur sina villor och knallar runt med hundar, barnvangar med skrikade barn som skriker pga att de inte får heliumfylldaballongdjur eller skumtoppar, och rullatorer, det är minst sagt ett Kaos!
 
Jag ska bege mej på en promenad till Hanna och sedan blir det gemensam lunch hos J.jo och Christoffer.

Jag ska bära med mej min kamera och fota mina fina vänner. 



Kommentarer
Postat av: josefine

the big happening är över!

2008-10-25 @ 18:43:42
URL: http://joosses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0