Jag äger dem!!


Jag har äntligen fått tag i mina prickiga strumpbyxor jag nästan hade gett upp hoppet om att få ha i min ägo.
Men idag efter att grupparbetet var inskickat gick jag och Sofia in på HM som jag fick tips av hanna att de skulle finnas på. Och det gjorde dem! De sista paret!! Jag slängde mej över butikspersonalen som visade mej dem vart de fanns och tackade henne lite överdrivet tacksamt. Jag tror bestämt jag hann häva ur mej något i stil med att " du räddade min fredag"....well well det är inte mycket som behövs för att göra mej glad idag efter en apjobbig vecka. 49,50:- fattigare och överdrivet glad över något så futtigt som ett par strumpbyxor.

Kommentarer
Postat av: måns

jo jo! men dina ben i ett par strumpbyxor :-) eller som man som kille säger; -WOW! Vilka välsvarvade spiror!

2009-12-14 @ 21:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0