sunnyside up

Jag är på gott humör trots att jag har saker att göra upp över öronen, men jag är svensk och jag blir glad av sol.
Idag har solen lyst över Göteborg hela dagen fram tills nu när det är kolsvart. Men då blir jag glad över de ljus som kommer från min adventsstjärna....om jag skulle tro på något är det det faktiska ljuset. Ingen gud, ljuset!

Imorse cyklade, åkte jag i nedförsbackarna, ner till biblioteket, lärde mej nya saker och drack kaffe med kursarna. Sedan tog vi en promenad i minusgraderna till skolan där jag åt min microvärmde lunch medans de andra åt god soppa från muffins mm. 

Idag fick vi också tilldelat oss de case vi kommer jobba as-svin-apa-intensivt med fram till jul. Men det känns roligt. skönt att känna så. jag är visst inne i ett flow som min vän j.jo påpekade. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0