swosch

det är mycket att göra, mycket roligt, men min tid är för knapp.
skulle egentligen kilat iväg på ett event som weekday har tillsammans med borås textilelever med fina fröken karlsson ( på bilden)men hinner inte.

eller rättare sagt, jag kan inte prioritera det just nu, måste se till att käka och vila lite mellan varven också.
trodde dock att jag skulle hinna med träningen, men misslyckades även med det. får väl ta en jogg och träna imorgon innan skolan.
det är tråkigt tråkigt.

nu ska jag börja kryssa av saker från min att-göra-lista.

sen ska jag försöka komma med lite bloggning senare ikväll...hang on


Kommentarer
Postat av: Hanna

Vackra Karlsson!

2009-03-13 @ 00:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0