1,2,3,4,5.......7264499 sidor

1,2,3,4,5.......7264499 sidor har jag att läsa. Och jag tänker göra det!
Sitter hemma i mjukiskläder och raggisar och försöker plugga, det går faktiskt riktigt bra, är väl inne i det man kallar ett flow.

Tidigare idag har jag vinkat av min kusse som fick ta en sleepover på soffan då han missade ett tåg, cyklat på en stillastående cykel, trott att jag hade tvättid när den egentligen var igår och druckit kaffe.

Nu blir det ett sista "läsa-tills-ögonen-blör(vänersborgska)-pass" och sen lunch, skola,träning,nytvättid,idol....Fredagen i ett nötskal.


Kommentarer
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

underbart att pluggandet går bra =)

2009-11-06 @ 17:36:32
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0