personlig: händer

Det var längesedan jag sa något om vad som händer i mitt liv här inför ni som troget klickar in här på min ganska futtigt uppdaterade blogg. Jag lägger inte mycket tid här. Det som syns här är liksom bara som små luftbubblor av vad som händer i mitt liv och vad som snurrar i mitt huvud i en ganska kasst förpackad form.
Men för att uppdatera er som faktiskt läser kan jag tala om att jag älskar mitt liv just nu.
Det händer mycket, det händer hela tiden och det som faktiskt händer är kul.
Jag har tyvärr inte gått och blivit kär i någon, jag har blivit kär i det jag gör.
Att inspireras och att tänka nytt och att kreera får mej att bubbla.
Jag vill aldrig sluta känna såhär som jag känner nu.
Det känns som jag har hittat det där som jag ska sysselsätta mig med och jag vill bli bra på det.
Jag har hittat det som jag inte riktigt trodde att jag skulle hitta, klyschigt men sant, jag har hittat det jag brinner för.
För att fortsätta utvecklas och bli bra har jag lovat mig en sak, det får bli mitt nyårslöfte.
Mitt nyårslöfte( jag vet att jag är tidigt ute) är att skaffa mig ett skrivbord. Lättuppnåerligt och livsnödvändigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0